close

When I was young
當我年輕時
I never needed anyone
從不需要任何人
And making love was just for fun
做愛只為取樂
Those days are gone
那些日子已不在

Living alone
一個人生活
I think of all the friends I've known
我想念所有認識的朋友
But when I dial the telephone
但當我撥了電話
Nobody's home
卻都沒人在家

*All by myself
獨自一人
Don't wanna be, all by myself anymore
再也不想獨自一人
All by myself
獨自一人
Don't wanna live, all by myself anymore
再也不想一個人住

Hard to be sure.
難以置信
Sometimes I feel so insecure
有時我覺得沒有安全感
And love so distant and obscure
愛如此遙遠、朦朧
Remains the cure
我仍需療傷止痛

重複 *

When I was young
當我年輕時
I never needed anyone
從不需要任何人
And making love was just for fun
做愛只為取樂
Those days are gone
那些日子已不在 

參考資料
安德森之夢 http://www.tacocity.com.tw/abs1984/lyrics.htm
arrow
arrow
    全站熱搜

    meg07 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()